tiistai 17. tammikuuta 2017

Verkkokaupan kehittäminen

Raporttien perusteella kaupassani on vielä kehitettävää hieman.

Ulkoasua pitäisi saada muokattua tyylikkäämmäksi, eli se on seuraava askel kehittämisessä. Seuraavaksi täytyy tehdä tilauksesta vielä yksinkertaisempaa, jotta asiakaskyselyn vastaukset menevät huippuunsa jatkossa.

Alennuskoodien käyttö jäi hieman mietityttämään, sillä kyselyä oli täytetty, mutta alekoodeja ei käytetty. Eli pitäisi saada asiakkaat houkuteltua käyttämään alennuskoodinsa verkkokaupassani vielä tulevaisuudessakin enemmän.

Jos tekisin tulevaisuudessa kyselyn ihan vain kehittämiskohteista verkkokaupassani, saisin varmasti enemmän irti ja paremman asiakastyytyväisyyden. Kuitenkin tähän mennessä asiakkaat vaikuttivat tyytyväisiltä.

Erilaisten kampanjoiden kautta saan lisää kävijäliikennettä. Toivoisin kuitenkin asiakkailta enemmän aktiivisuutta, joten pitää kehitellä jokin keino, jolla he vastailisivat ja antaisivat enemmän tietoa mielipiteistään ja kehitysehdotuksistaan.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti