perjantai 29. tammikuuta 2016

Cannes Lions - tehtävä

Tykkäsin eniten Adidas NEO window shopping mainoksesta, se oli todella hieno toteutus videon muodossa, ja saa varmasti paljon katsojia juurikin minun ikäluokastani.

Siinä mainostettiin niin nykyaikaakin, kuin vanhanaikaista ikkunashoppailua. Se oli mielestäni todella hauskasti ajateltu. Mainos herätti tunteen jostakin hienosta, että tulevaisuudessa tuollaisia kosketysnäyttöikkunoita voisi olla enemmänkin. Taustalla mainoksessa soi myös menevä musiikki, ja ihmiset olivat aivan tavallisen näköisiä, jotka pääsivät kokeilemaan jotain uutta ja mainontaa mullistavaa keinoa.

Baltic Sea Action summit herätti mielenkiintoni yksinkertaisella, mutta hienolla mainoksella. Teksti oli ehkä hieman liian pientä, mutta ne isot ympyrät ja alaoikealla oleva logo herätti huomioni positiivisesti. Mainos herätti tosin hieman surullisiakin tunteita, sillä siinä yritetään pelastaa kuoleva Itämeri.

Mainos ihmepuutarha herätti huomioni ihanan kesäisillä väreillä, ja siitä tuli hyvä mieli. Myös hieno logo kiinnitti huomioni, sen suunnitteluun on varmasti käytetty paljon aikaa. Mainosta katsellessa tuli hieman ikävä kesää ja lämpöä, olisi ihanaa jos näin talvisin olisi mahdollisuus itsekkin mennä käymään tuolla.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti